Kupując towar, zawsze staramy się wybierać sklepy proponujące nam korzystne rabaty, obniżki lub dodatkowe gratisy. Może się jednak zdarzyć, że obniżka ceny towaru w sklepie nastąpiła z przyczyn uszkodzenia produktu, braku opakowania, drobnych rysek czy odbarwień lub krótkiego terminu ważności co nie zawsze zadowoli klienta, bo przecież nie o taki „wybrakowany” produkt mu chodziło.
Znacznie korzystniej jest wypełnić deklarację przystąpienia do programu „stały klient” i otrzymać specjalną kartę, na której będą się nam gromadzić punkty, które w późniejszym czasie będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody.
Bonusy zawsze mile widziane
Przystępując do programu lojalnościowego, możemy spodziewać się powiadomień na pocztę internetową lub wysyłanych SMS-em o aktualnych promocjach, rabatach i obniżkach, a za kupowanie w danym sklepie klient zostaje nagrodzony kartą lojalnościową.
Spośród wielu firm i zakładów oferujących zbieranie punktów na kartach lojalnościowych, można wymienić:
– salony fryzjerskie,
– sklepy wielobranżowe,
– restauracje,
– stacje benzynowe,
– super markety,
– salony kosmetyczne
i wiele innych.
Oferują one — oprócz dodatkowych punktów — korzystne ceny usług, obniżki dla stałych klientów oraz możliwość skorzystania z dodatkowych atrakcji czy zabiegów.
Większość osób posiada w swoim portfelu karty lojalnościowe sprezentowane przez różne firmy, z których bardzo chętnie i często korzysta.